المعهد الفنى الصحى
منتدى المعهد الفنى الصحى
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة

المعهد الفنى الصحى
منتدى المعهد الفنى الصحى
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة

المعهد الفنى الصحى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المعهد الفنى الصحىدخول

تكملة للبكالوريوس بالمعهد الصحي

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
fatma abdelraouf
هيثم محمد محمد العراقي
logy_logy
snslab2005
الياس
khaledsh
tito
ولاء جمعه
محمد ابراهيم
Kappo
elkontesa meroo
maher
noor aleslam
محمد عيسوى
محمد عبدالفتاح
dr scorpion
garhelhabib
ابراهيم
نور المغمور
ديرو
محمد مصطفى
اسلام منصور محمد مصطفى
bodee5000
27 مشترك

descriptionتكملة للبكالوريوس بالمعهد الصحي Emptyتكملة للبكالوريوس بالمعهد الصحي

more_horiz
?? ????? ???? ?? ????? ?? ???? ????? ??????????? ??????? ????? ?? ?? ???? ???? ??????? ??????? ???? ???
????? bodee
bodee5000@yahoo.com

descriptionتكملة للبكالوريوس بالمعهد الصحي Emptyرد: تكملة للبكالوريوس بالمعهد الصحي

more_horiz
فى تكملة ممكن تكمل للبكالوريوس بس بعد ما تشتغل بثلاث سنين وكمان يكون بدرجة ممتاز فى الشغل وتاخد موافقة الشغل على انك تكمل للبكالوريوس

descriptionتكملة للبكالوريوس بالمعهد الصحي Emptyرد: تكملة للبكالوريوس بالمعهد الصحي

more_horiz
هو ده كل اللى اعرفة ارجو ان اكون افدتك

more_horiz
??? ???? ????? ????? ???? ????? ???? ?? ???? ????? ??????? ????? ??? ?? ?????? ?? ?? ??????? ?? ????????? ??? ???? ??????? ??? ???? ?? ???? ???? ????? ???? ??? ???? ?????? ??? ???? ???? ????????
????? bodee5000@yahoo.com

more_horiz
انا محمد مصطفة فنى معمل وعايز اكمل مؤهل عالى ومش عارف اكمل اتية او ادخل انهى كلية تنفعنى فى مجالى

more_horiz
انت عاوز تكمل هندسه مثلا؟

more_horiz
انا بتكلم بجد ياديرو لو انا عايز اكمل اكمل اية الى ينفعنى بعد كدة فى مجالى

more_horiz
فى مجالك فى الدراسة التخصصية ممكن تتخصص فى اى فرع من المعامل
اما فى غير مجالك ممكن تكمل حقوق مثلا او تجارة بس بنظام التعليم المفتوح
ودا هيبقى احسن لانك هترفع من قدر نفسك 180 درجة وذلك بزيادة فى الوضع الاجتماعى لوظيفتك لانك ممكن تبقى محاسب او ممكن تبقى محقق قانونى او مفتش مالى وكمان زيادة فى الوضع المالى ليك

more_horiz
متشكر جدا استاذ نور طب لو انا عاوز اكمل فى مجالى ادخل كلية ابة واتخصص فى اية

more_horiz
شوف يا استاذ محمد انا عامل موضوع عن الدراسات التخصصية هتلاقيه فى القسم العام اقراه وانت اكيد هتستفيد وختلاقى اجابة لكل اسئلتك

more_horiz
انا قراءت الدراسات التخصصية بارك الله فيك بس انا على حد علمى انى الدراسات التخصصية ملهاش قيمة انا بتكلم لو حضرتك تدلنى على افضل وسيلة انى ارتقى بيها بنفسى لمستوى اعلى اكون شاكر جدا وربتا يجازيك خيرا ان شاء الله على مجهودك

more_horiz
طيب يبقى مفيش قدامك غير كلية الحقوق او التجارة بس على نظام التعليم المفتوح وربنا يوفقك

more_horiz
هو ممكن ادخل كلية زراعة تعليم مفتوح واكمل واعمل دبلومة تحاليل وابقى اخصائى

more_horiz
بصراحة مش متأكد من الموضوع دا وع العموم انا هسألك وأشوف اوك

more_horiz
على فكرة انا موصلنيش رد انا جاتلى رسالة فاضية

more_horiz
اوكى انا فعلا متشكر جدا
على فكرة دة اميلى ياريت تسجلنى عندك
vip_vip422@yahoo.com

more_horiz
بالسلام عليكم ازيك استاذ نور واهلا بك اعضاء المنتدى اية اخر اخبار تكملة البكاليريوس

more_horiz
ياخوانى فيه تكملة للمعهد يوجد مايسمى ببرنامج التجسير تكملة سنتين بعد الدبلوم الصحى موجود فى السودان والسعودية والاردن واستراليا والتكلفة 3500 دولار فى العام بتعطى درجة اخصائى مختبر او اشعة

more_horiz
يا استاذ محمد انت ممكن تكمل زراعه بس متاحلك مجال واحد فيها
بس مش فاكره اسمه عموما انا هجبلك اسم المجال اللي تتخصص في
وربنا يوفقك

more_horiz
انا عندي مشكلة ومحتاج الكل يساعدني بآرائه

more_horiz
خيررررررررررررررررررررررررررررررررررر

more_horiz
انا اساسا طالب ثانوية عامة وانا جبت في المرحلة الاوى 70.5% وانا حزنت انا كنت عايز مجموع عالي بحيث اطلع فني تحاليل او فني تسجيل طبي ده كان طموحي لولا الوزير ربنا يباركله على العمله فينا في حاجة ممكن اعملها الحق نفسي فيها قبل فوات الاوان اي مساعدة او نصيحة وشكرا وانا اسمي باسم

more_horiz
شددددددددددددددددددددددددددددددد حيلك وما تياسش ماحدش عارف بكرة مخبى اية انت اعمل اللى عليك باخلاص عشان ترفع مجموعك وانشائ الله ربنا يسهل

more_horiz
ممكن تكملو تعليم مفتوح كلية العلوم التكنولجية تقريبا فة 6 اكتوبر بس بفلوس كتيرة وتبقى تسوى بيها فى مجال التحاليل برضه او زى الاخ مقال ليك حقوق او تجارة وتسوى محاسب او محقق

more_horiz
انا قبل ماادخل المعهد سمعت اني ممكن اكمل بعدو في علوم وعلشان كده دخلت وقلت علوم احسن من اداب وكده هيكون مستقبلي افضل كتييير

بس مش عارفه الكلام ده صح فعلا ولا ؟؟

وفي حد بعرفو قاللي اني ممكن اكمل في اعلام .. هل اعلام هيفدني في مجالي ؟؟ وازاي ؟

مع العلم .. انا قسم معامل

ولو علوم او اعلام مش ينفعو .. يبقى ايه الافضل ليا اكمل فيه؟؟

آسفه على الاطاله

بانتظار الرد .. بارك الله فيكم

privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد