المعهد الفنى الصحى
منتدى المعهد الفنى الصحى
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة

المعهد الفنى الصحى
منتدى المعهد الفنى الصحى
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة

المعهد الفنى الصحى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المعهد الفنى الصحىدخول

لم شمل فنين المعهد الفنى الصحى امبابة

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
lolo
صلاح الدين مصطفى كامل
mo7ammed rashed
ahmed h
dosa
ابو بيسو
msr
osama elkore
اسامه محمد
garhelhabib
انووش
محمد مصطفى
16 مشترك

descriptionلم شمل فنين المعهد الفنى الصحى امبابة Emptyلم شمل فنين المعهد الفنى الصحى امبابة

more_horiz
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة انا محمد مصطفةى فنى معمل انا نفسى انى يكون الفنين كلهم ايد واحدة وانا بدعو كل فنى فى قلبة لم الشمل ان يشترك معى فى لم شمل الفنين لم شمل فنين المعهد الفنى الصحى امبابة Lol ياريت ياجماعة نكون ايد واحدة علشان يكون لينا رأى فى البلد دية

descriptionلم شمل فنين المعهد الفنى الصحى امبابة Emptyرد: لم شمل فنين المعهد الفنى الصحى امبابة

more_horiz

ياريت وللة يكون الفنين كلهم ايد واحدة

او ع الاقل يكون لهم صوت

descriptionلم شمل فنين المعهد الفنى الصحى امبابة Emptyرد: لم شمل فنين المعهد الفنى الصحى امبابة

more_horiz
السلام عليكم انا شعبه معامل
من سوهاج ممكن تقبلوني ولا لا

more_horiz
ممكن ارقام تليفونات المعهد امبابه او اى فرع تانى

more_horiz
تنظيم سياسي فى المعمل

والله ياريت كلمه واحده قلب واحد

more_horiz
انا رقم تليفونى 0196437604 واى د عايز يكلمنى انا تحت امرة وياريت كلنا نكنت ارقام تليفوناتنا علشان نتواصل اعذرونى انا مش كنت متواجد الفترة السابقة ولكن ان شاء الله الفترة القادمة انا نفسى اتواصل واتعرف على اكبر عدد من الفنين الصحين وكل سنة وانتم طيبين

descriptionلم شمل فنين المعهد الفنى الصحى امبابة Emptyايام جميلة ودراسة مفيدة وشيقة

more_horiz
ياريت كل خريجوا امبابة يشتركوا في المجموعة دي

more_horiz
انا خريج امبابة دفعة 1979 شعبة اسنان مصطفى كامل واحب التواصل مع جميع الزملاء

more_horiz
يا جماعة كل الموجودين فى المنتدى رجاله هما البنات انقرضوا ولا ايه.
انا من معهد امبابه قسم تسجيل طبى

more_horiz
انا احمد معهد بنى سويف معاونون دفعة 2010 اهلا بكل معهد امبابة
0120156330

more_horiz
انا محمد راشد فنى صيانة من بورسعيد و انا معاكم

more_horiz
انا صلاح الدين مصطفى عضو جديد ودى اتعرف على زملاء دفعة 80 \ 81 وياترى مين اسمه زى اسمى ارجو يرسلنى على salah_mostafa@yahoo.com . الزميل محمد انا معاك واتعرفت بمصطفى كامل فنى الاسنان

more_horiz
انا لولو من معهد فني صحي بني سويف اتمنى يكون لينا كلنا صوت واحد علشان نتسمع

more_horiz
لولو:ياريت ياجماعة نقدر نطور المعاهد الصحية ونخليها كلية او حتى معهد عالي علشان نتوسع في دراستنا ونقدر نعمل دراسات عليا

more_horiz
مطلوب لخريجين معهد فني صحي قسم اجهزه طبيه خبره لا تقل عن 5 سنوات للعمل بمستشفيات حكوميه بالسعوديه للراغبين ذكور فقط ارجوا ارسال السيره الذاتيه وصوره المؤهل وشهاده خبره ان وجدت الان وسيتم ابلاغكم بميعاد المقابله بعد موافقه وزاره الصحه لارسال الاوراق علي الايميل التالي

yasmin3175@yahoo.com

more_horiz
انا محمد عادل فني معامل فرقة اولى معهد امبابه 01019520933

more_horiz
انا خريج المعهد الفني الصحي بأمبابة قسم اشعة دفعة 1987

more_horiz
انا عايزة منهج تانية شعبة تسجيل واحصاء ضروى
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد