المعهد الفنى الصحىدخول

منتدى المعهد الفنى الصحى |اشعة|معمل تحاليل|احصاء|صيانة|اسعاف|

منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بجميع الأعضاء فى غرفة الدردشة

كرسي الاعتراف

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
اسئلتك الي انت سائلتها لياااااااااااااااااا جاوب بقي Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

اجدد حاجة تكنولوجيا في بيتكو اية هي .. ؟
طب واقدم حاجة .. ؟
امتي بتكون متسربع وحالكـ بيبقي متشقلب " فرقع لوز يعني " ..
اكتر اكلة انت ممتاز في عميلها .. ؟ ولا ملكش في المطبخ ههههههههههههههه
غلطكـ دائم التكرار ولا انت علي رأي المثل " اللي بيتلسع من الشربة بينفخ في الذبادي " .. ؟
اية هي الكلمة اللي هتفضل تردديها طول عمركـ لغاية لما تتوفي " ربنا طبعا يديكـ طول العمر " .. ؟
سؤال نفسكـ حد يسأله ليك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:
انت انسان متررد كتير ولا انسان واثق من نفسك
ساعات ببقى متردد وساعات ببقى واثق فى نفسى
ل انت شايف نفسك انسان متهور زياده عن اللزوم لدرجة الجنون ؟
ساعات
هل فكرت يوم انك تدخن؟؟؟؟؟؟
لا يمكن ولا هفكر
كلمه تقولها لي اعضاء المنتدي ؟؟ والمشرفين ؟؟؟؟ ورساله لمدير المنتدي؟؟؟؟
الاعضاء نفسى يدخولوا ويشاركوا فى المواضيع ويعملوا مواضيع مفيدة
المشرفين يدخولوا يدخولوا ويعدلوا فى المواضيع والاقسام الخاص بيهم لان فى اقسام مش متعدله ومش اختصاصى
مدير المنتدى نفسى يعدل شوية فى المنتدى ويدخل اقسام جديدة ويهتم شوية بالمنتدى ويختار مشرفين اكتر ويشيل المشرفين اللى مش قايمين بدورهم ويهتم شوية بالاقتراحات



[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
من اسئلتك يا استاذ اسلام
طب تقبل انكـ تتبرع بأحدى اعضائكـ لشخص مريض وبين الحياة والموت حتي لو كان كافر .. ؟
حاجة ضاعت منكـ ونفسكـ تلاقيها .. ؟
انت من الناس اللي خيالهم علي قد امكانيتهم ولا خيالكـ واسع ومالهوش حدود؟
امتي بتبقي مجنون .. ؟
انت مصاب بهوس حب الفنانين او اي حاجة مماثلة .. ؟
امتي السر بيكون ملكـ ليكـ وبس .. ؟
امتي بتسمع دقات قلبكـ .. ؟
عمركـ فكرت تكتب سيرة ذاتية لنفسكـ ؟

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:
اسئلتك الي انت سائلتها لياااااااااااااااااا جاوب بقي Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

اجدد حاجة تكنولوجيا في بيتكو اية هي .. ؟
الغاز الطبيعى لسه داخل
طب واقدم حاجة .. ؟
التلفزيون
امتي بتكون متسربع وحالكـ بيبقي متشقلب " فرقع لوز يعني " ..
لما بيكون عليه ضغط فى موضوع معين ببقى متسرع
اكتر اكلة انت ممتاز في عميلها .. ؟ ولا ملكش في المطبخ ههههههههههههههه
ههههه لا طبعا مليش فى المطبخ
غلطكـ دائم التكرار ولا انت علي رأي المثل " اللي بيتلسع من الشربة بينفخ في الذبادي " .. ؟
على طول بتلسع من الشربة وغلطى دائم ونفسى اتعلم
اية هي الكلمة اللي هتفضل تردديها طول عمركـ لغاية لما تتوفي " ربنا طبعا يديكـ طول العمر " .. ؟
خد بالك من نفسك ههههه
سؤال نفسكـ حد يسأله ليك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..
والله محدش سألنى عن صلاتى وعلاقتى بربنا



[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:
من اسئلتك يا استاذ اسلام
طب تقبل انكـ تتبرع بأحدى اعضائكـ لشخص مريض وبين الحياة والموت حتي لو كان كافر .. ؟
اقبل
حاجة ضاعت منكـ ونفسكـ تلاقيها .. ؟
ههههههه مفيش
انت من الناس اللي خيالهم علي قد امكانيتهم ولا خيالكـ واسع ومالهوش حدود؟
واسع ملهوس حدود
امتي بتبقي مجنون .. ؟
لما ببقى غضبان من حد
انت مصاب بهوس حب الفنانين او اي حاجة مماثلة .. ؟
لالا
امتي السر بيكون ملكـ ليكـ وبس .. ؟
مفيش
امتي بتسمع دقات قلبكـ .. ؟
لما بطلع السلم او اجرى او الخوف
عمركـ فكرت تكتب سيرة ذاتية لنفسكـ ؟
لا


[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
من ستختار ليمسح دموعك؟؟؟؟؟
ايهما اجمل المرأه في الواقع ام الخيال؟؟؟؟
كم مرة تنازلت عن مبادئك من اجل امراه ؟؟؟؟
من اسئلت استاذ عوض المهدي كنت اتمني يكون موجود ويسئلك بنفسه بس الله يكون في العون

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
اية هي الكلمة اللي هتفضل تردديها طول عمركـ لغاية لما تتوفي " ربنا طبعا يديكـ طول العمر " .. ؟
خد بالك من نفسك ههههه


خد بالك من نفسك تااااااااااااااااااااااااااااااني هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ماشي يا اسلام

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
[quote]امتي بتسمع دقات قلبكـ .. ؟
لما بطلع السلم او اجرى او الخوف[/quote

طيب براحه وانت بتطلع السلم ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه[b]

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:
من ستختار ليمسح دموعك؟؟؟؟؟
كانت امى فى الاول بي مراتى دلوقتى
ايهما اجمل المرأه في الواقع ام الخيال؟؟؟؟
قبل الجواز كان الخيال وبعد الجواز فى الواقع
كم مرة تنازلت عن مبادئك من اجل امراه ؟؟؟؟
ولا مرة
من اسئلت استاذ عوض المهدي كنت اتمني يكون موجود ويسئلك بنفسه بس الله يكون في العون


[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
و قاعد فى السينما وواحد رخم من ورا عمال يحدف عليك قشر ترمس ولب؟؟؟؟ هتعمل ايه ؟؟؟ عشان السؤال يبقي اصعب ؟؟؟ معاك زوجتك ؟؟هتعمل ايه ؟؟؟ يااسلام ا؟؟؟
هتف عليه


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه اجابه صريحه وغير متوقعة

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:
اية هي الكلمة اللي هتفضل تردديها طول عمركـ لغاية لما تتوفي " ربنا طبعا يديكـ طول العمر " .. ؟
خد بالك من نفسك ههههه


خد بالك من نفسك تااااااااااااااااااااااااااااااني هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ماشي يا اسلام
حاضر يالوما


[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سؤال نفسكـ حد يسأله ليك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..
والله محدش سألنى عن صلاتى وعلاقتى بربنا


عشان احنا عرفنا حاجات عن علاقتك بربك في وسط الاسئله زي انك بتحفظ الان القران الكريم

استاذ اسلام هل انت بتحافظ علي الصلاه في وقتها وعلاقتك بربك ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
خص دعيت ليه من قلبك وشخص دعيت عليه من قلبك ؟
شخص محمود حسين دعيتله وسندريلا دعيت عليها هههههههه بهزر



ممكن نعرف ايه السبب طيب انا عارفه عشان الاسئله المحرجه والرخمه الي زي Very Happy

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
اسلام منصور محمد مصطفى كتب:
سندريلا كتب:
اية هي الكلمة اللي هتفضل تردديها طول عمركـ لغاية لما تتوفي " ربنا طبعا يديكـ طول العمر " .. ؟
خد بالك من نفسك ههههه


خد بالك من نفسك تااااااااااااااااااااااااااااااني هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ماشي يا اسلام
حاضر يالوما



هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انت بتقول لنفسك خد بالك من نفسك وترد عليها وتقولها حاضر يا لوما

انت شخصيه فكهيه والله

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
استأذنك بعد صلاة العشاء نكمل

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
-حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـك,,,من من تتمنـى ان تكــون؟!؟

كفايه كداااااااا اسئله النهارده نكمل غدااا ان شاء الله

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:
سؤال نفسكـ حد يسأله ليك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟..
والله محدش سألنى عن صلاتى وعلاقتى بربنا


عشان احنا عرفنا حاجات عن علاقتك بربك في وسط الاسئله زي انك بتحفظ الان القران الكريم

استاذ اسلام هل انت بتحافظ علي الصلاه في وقتها وعلاقتك بربك ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الحمد لله بس نفسى اصلى السنن وانشاء الله هصلى


[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:
خص دعيت ليه من قلبك وشخص دعيت عليه من قلبك ؟
شخص محمود حسين دعيتله وسندريلا دعيت عليها هههههههه بهزر



ممكن نعرف ايه السبب طيب انا عارفه عشان الاسئله المحرجه والرخمه الي زي
عشان محمود حبيبى وشوفنا بعض وجالى اسيوط وتعرفنا على بعض اكتر
Very Happy


[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:
استأذنك بعد صلاة العشاء نكمل
ادعيلى


[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:
-حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـك,,,من من تتمنـى ان تكــون؟!؟
من امى


كفايه كداااااااا اسئله النهارده نكمل غدااا ان شاء الله


[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:
-حمـامة زاجـــل حاملـــة رســالة لـك,,,من من تتمنـى ان تكــون؟!؟

كفايه كداااااااا اسئله النهارده نكمل غدااا ان شاء الله
مستنى


[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz

.((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟

.(( اللي راح راح وماتفيد كلمة ياريت ))
إذا أردت ان توجه هذه العباره لنفسك, فماذا تقصد بها ؟
.اي الدول تتمنى ان تزورها ؟
هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟
امتى اخر مره اتضربت؟ ومن مين؟ ولييه ؟
ايه اكتر صفه بتكرها فى صديقك؟
ايه اكتر ميزة بتشوفها في صديقك؟؟
مين اللي تقوله حسبي الله ونعم الوكيل ؟
عضو معانا مش طايقه ؟
عضو عاوز تقوله( برافو عليك )؟؟

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
السؤال دا استشارة اكتر من سؤال
لو انت اصدمت في شخص انت بتعتبره صديق ليك وبتساعدة وبتقف جنبه وبدخل نفسك في مشاكل بسببه وانت في عطااااااااء لي مستمر وبترفعوا دائما لي فوق بترشده دائما لي طريق النجاح وانت بالنسبه لي الشخص دا وسيله مستغلها في كل حاجه تخطر علي بالك وسااااااااعة الجد انت اول حاجه بيضحي بيها وانت من طيبتك انا اسفه معني اخر ((مغفل)) عمرك ما كنت مفكر نفسك بالنسبه ليه كداااااااااااااااا بعد ما اكتشفت كدااا هتعمل ايه مع ان المجتمع فرض عليكم صوره انو تكونوا مع بعض .....................................................
Sad Sad Sad Sad Sad تب لي مجتمع فرض علينا حاجات رغم عن انفسناا

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
بعد اذنك السؤال دا مش تجااااااااوب عليه الا وانت متخيل نفسك في الموقف

descriptionبدون ايقونةرد: كرسي الاعتراف

more_horiz
سندريلا كتب:

.((مستحيل انساك)) لمن تقولها ؟
لامى واختى

.(( اللي راح راح وماتفيد كلمة ياريت ))
إذا أردت ان توجه هذه العباره لنفسك, فماذا تقصد بها ؟
اللى مات خلاص اللى راح راح
.اي الدول تتمنى ان تزورها ؟
السعودية
هل انت من لديهم رغبة حب التملك واذا تملك الشيء اصابه الملل منه ؟
لا
امتى اخر مره اتضربت؟ ومن مين؟ ولييه ؟
هههههههه مش هقولك من زمان وانا فى اعدادى كنت لعبى شوية
ايه اكتر صفه بتكرها فى صديقك؟
مش بيسمع الكلام
ايه اكتر ميزة بتشوفها في صديقك؟؟
نشيط
مين اللي تقوله حسبي الله ونعم الوكيل ؟
مبارك
عضو معانا مش طايقه ؟
مفيش
عضو عاوز تقوله( برافو عليك )؟؟
سندريلا


[كرسي الاعتراف - صفحة 18 Ebq
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى