المعهد الفنى الصحى
منتدى المعهد الفنى الصحى
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة


منتدى المعهد الفنى الصحى |اشعة|معمل تحاليل|احصاء|صيانة|اسعاف|
 
الرئيسيةالرئيسية  اليوميةاليومية  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  قائمة الاعضاءقائمة الاعضاء  المجموعاتالمجموعات  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بجميع الأعضاء فى غرفة الدردشة
المواضيع الأكثر نشاطاً
لعبــــة ممتعــــة
لعبــــة ممتعــــة
جاوب و حط سؤال - الغاز اسلامية
لو عندك مشكله فى التكليف اتفضل معانا
كرسي الاعتراف
سجل حضورك بذكر الله
ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!
حكمة اليوم ,,,,,,,,,,,,,,,
حط مبلغ والي بعدك يا تري هيشتري بيه ايه؟؟؟
الاشعة السينية
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
تصويت
هل اعجبك التصميم الجديد
# ممتاز .
62%
 62% [ 57 ]
# مقبول .
15%
 15% [ 14 ]
# سيء .
23%
 23% [ 21 ]
مجموع عدد الأصوات : 92
المواضيع الأكثر شعبية
لو عندك مشكله فى التكليف اتفضل معانا
كل ما تريد ان تعرفه عن المعهد الصحى
المعهد الفنى الصحى بأسيوط
نتيجة تكليف المعهد الفنى الصحى ظهرت اخيرا
معهد الفنى الصحى بالاسكندريه
ااااخر اخبار التكليف
جاوب و حط سؤال - الغاز اسلامية
ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!
إختصارات أسماء التحاليل الأنجليزية مهم جدا
رسائل تعبر عن الحب ورمانسيه
المواضيع الأخيرة
» لعبــــة ممتعــــة
2016-06-12, 11:39 am من طرف Uoroo

» فجر يوم جديد
2015-10-16, 11:26 pm من طرف dosa

» رجاء مساعده
2015-06-09, 1:25 pm من طرف miladmaher

» مطلوب فنى اشعة حديث التحرج
2015-05-30, 3:55 pm من طرف تغريد حمدى

» المعهد اصبح اربع سنوات
2015-05-25, 10:02 am من طرف ESSAM 2125

» اقتراح ارجو القراءه
2015-05-18, 9:48 am من طرف shahdshosho

» فني خدمات العاملين بالمستشفيات
2015-05-16, 1:16 pm من طرف Masoudali

» الاجهزه الطبيه
2015-05-10, 5:09 pm من طرف عبده العش

» مطلوب فنيين أجهزة طبية للعمل
2015-02-19, 11:45 am من طرف kady.87@hotmail.com

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 بحـث
سحابة الكلمات الدلالية
معهد الصحي امتحانات تسجيل الصحى للمعهد الامتحانات الفنى شعبة التكليف المعهد النتيجة نتيجه تمريض الفرقه شعبه 2012 تكليف الثانيه التمريض الفني الفرقة 2011 نتيجة جدول بالمعهد
أفضل 10 أعضاء في هذا الأسبوع
أفضل 10 أعضاء في هذا الشهر
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
اسلام منصور محمد مصطفى
 
عوض المهدى
 
mahmoud_hossein
 
garhelhabib
 
معتز قطب الرجال
 
ميلاد
 
سندريلا
 
القرصان
 
baby girl
 
dosa
 

شاطر | 
 

 خلى حياتك لله وبس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
katkota 4 ever
 
 


عدد المساهمات : 146
تاريخ التسجيل : 14/04/2011

مُساهمةموضوع: خلى حياتك لله وبس    2011-09-23, 12:47 am

[center]"يا حبيبي انا روحي فيك"

"أنا بين ايديك عمري كله"

"مش كتير عليك لو خدت عمري ده كله ليك"
...
"انا عايشة حياتي بيك و ليك"

"حياتي ماتسواش حاجة الا بيك"

وايييييييييييييييييييييييييييه؟؟؟!!!

اولا
استغفر الله العظيم على كل حرف كتبته لو كان
لو كاااان.....
...................لغير الله
خدي هنااا تعااالي والله ما سيباكي
ازاي ازاي ازاي يعني تقولي الكلام ده ((لبني آدم))
أيا كان
حتى لو كان جوزك!!
ازاي!!
أنا يا ستي مش هتكلم الاغاني حلال ولا حرام
انا هسيبك انتي تحكمي بنفسك
بزمتك وانتي بتكتبي البوست بتاعك كده
و فرحانةاوووي عشان صحباتك هيعرفو بقى انك سمعتي الشريط الجديد
ولا بنت كول ولا رومانسية
ولا الولد اللي بتحبيه هيدخل بقى و يلاقيكي كاتبة كده يقوم يعمللك قلبين

طب و حبيبك؟؟
شوف برضو دماغها
يا بت اكبري بقى
أنا اقصد حبيبي و حبيبك و حبيبنا كلنا
نبيك حبيبك ♥ ♥
رسولك محمد صلى الله عليه و سلم
اللي حبك و دعالك من غير مايشوفك
و مستعد يشفعلك يوم القيامة
و ضحى بنفسه عشان يوصلك كلام ربنا اللي هيحميكي و يصونك
تفتكري لو كان لسه عايش و عنده حساب على الفيس بوك و بعدين عملك ريكويست
قوليلي الخطوات اللي هتعمليها بالترتيب

*هل هتقبلي طلب الصداقة على طول و تبقي فرحانة؟

*ولا هتفضلي بقى تشيلي في البوستات و الكومنتات اللي كلها أغاني و الفيديو كليبات اللي بتشيريها و صورة المغني ولا المغنية اللي انتي حاطاها و بعدين تقبليه..و تكتبي بوستين حلوين كده بتصلي فيهم عليه و بتقوليله "نورت صفحتي يا حبيبي يا رسول الله"

ها؟؟
انتي عارفة انتي هتعملي ايه صح؟؟
طب ليه ماتبقيش مستعدة؟؟
انا عارفة ان نبيك حبيبك عليه الصلاة و ازكى السلام مش هيكون عنده اكونت ولا حاجة
لكن في حبيبه اللي بيشوف بروفايلك كل يوم و كل لحظة و كل ثانية
عارفة هو مين؟؟
ربي و ربك و رب حبيبك
و المثل بيقول
"حبيب حبيبي..حبيبي"
كده ولا ايه؟؟
احنا كلنا عارفين اننا لازم نحب ربنا
لكن انا عارفة في ناس كتييير مش بتعرف تحس انها بتحب ربنا عشانه مش بشر
((طبعا مش ببرر النظرة دي لأنها خاطئة انا بس بوضحها))
هم مش عارفين يدركوه ولا يحسوه
ولا يحبوه للأسف..
فبالتالي مش بيحبو الحاجات اللي هو بيحبها
هوضح أكتر
تخيلي انك بتحبي واحد خطيبك او زوجك مثلا
بتحبيه جدااا جداااا
و انتي مثلا مش بتحبي اكلة معينة
و جوزك بيموووت فيها
هتعملي ايه؟؟
او مثلا مالكيش في الكورة
بس هي حياته كلها
هتعملي ايه؟؟
و حاجات كتيييرة اووي ومفيش واحدة فيكو تقاوحني و تقولي لأ معرفش ايه
اتنيلي منك ليها خلوني ساكتة Very Happy:D:D:D:D
يبقى احنا اتفقنا كده على اول نقطة انك مش عارفة تحبي ربنا عشان مش عارفة تحسيه
طب نيجي لتاني نقطة يمكن تعرفي تحسيها
تخيلي برضو سبحان الله انك متجوزة
ولا بلاش بلاش عشان العقد بس ماتطلعش علينا Very Happy:D:D:D:D
كتبتي بوست من دول و باباكي مرة بتفتحي لقاكي كاتبة الكلمتين الحلوين دول و شباب الفيس كلهم اتحدو و دخلو عملو عندك كومنتات
ها
هتعملي ايه لو حسيتي انه هيشوفهم؟؟
باباكي هيعمل ايه أصلا لو شاف حاجة زي كده؟
هتقدري تفتحي بقك؟؟
حقه صح؟؟
انه يغير على بنته ده حقه
طب و ربنا؟؟
هو ربنا بيغير عليا؟؟؟
آآآآآآآآآآآآآآآآه طبعاااااا
جدااا جداااا جدااااا
تخيلي بقى ربنا بيكون عامل ازاي لما بيشوف اللي انتي بتكتبيه
يبقى هو حبيبك!
و بيحبك!
و بيصبر عليكي و بيجبلك و بيعملك و طيب معاكي و بيسامحك
وانتي في الآخر تقولي لواحد تاني
"انا روحي فيك!!"
أمال مين اللي ادهالك!!
يعني ربنا يديكي حاجة من عنده تقومي تديها لحد تاني؟؟
و مين أصلا قالك انها ملكك!!
دي بتاعته هو!!
مش ممكن يقبضها وقتما يشاء!!
لأ و تقولي لحسنين
"أنا عمري بين ايديك!!"
يا حلاوة يا ولااااد
أمال مين اللي كتب كل لحظة في عمرك هيحصل فيها ايه؟؟
و كتب رزقك و هتعيشي ازاي و هتبقي مبسوطة ولا لأ و هتموتي امتى و فين و ازاي؟؟
مين؟؟
ربك..ولا حسنين؟؟
ليه كده!!
ليه تزعلي ربنا منك!!
ده اكتر حد بيحبك و بيخاف عليكي و بيغير عليكي من الهوا
حسيتي بيه؟؟


حسي بيه
كلميه
آه مش هيرد عليكي و مش هتسمعي صوت
بس هتلاقي حاجة جواكي عمالة ترد عليكي
صوت كده مش مسموع
احساس كده هيريحك أوووي

حسي بيه لما تكوني في أزمة و يبعتلك حد من السما زي مابيقولو يفرج همك
يبعتلك رزق من حاجة معمركيش كنتي تحلمي بيها
يفاجئك مفاجأة ماخطرتش على بالك

حسي بيه لما يناديكي كل صلاة
عايزك تقوميله تقابليه
و تبصيله و تتجهي ليه
حد مش هامه اذا كنتي طويلة ولا قصيرة تخينة ولا رفيعة غنية ولا فقيرة بيضة ولا سودة حلوة ولا وحشة
مش هامه بس غير قلبك واللي جواه
ها؟
هتلاقي حد من اللي بتكتبيلهم دول يبصلك كده؟؟

حد عايز يتكلم معاكي و عايزك تسمعي كلامه فعملك كتاب بحاله مليان كلام ليه
قرآنه الكريم
هل الشخص اللي بتحبيه عملك كتاب باحلى الكلام و احلى النصايح عشان يكلمك بس؟
شفتي؟

حسي بيه
و اسمعيه
ساعتها بجد
هتقدري تحبيه
و لما هتكتبي بوست
مش هتكتبيه غير ليه ♥
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسلام منصور محمد مصطفى
 
 


عدد المساهمات : 2859
تاريخ التسجيل : 07/04/2010
العمر : 26
الموقع : اسيوط

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-09-23, 4:47 am

حد عايز يتكلم معاكي و عايزك تسمعي كلامه فعملك كتاب بحاله مليان كلام ليه
قرآنه الكريم بس بصراحة كلامك صح مفيش احلى واجمل كلام زى القران الكريم فيه كل حاجة انا معاكى فى كده بس البنت بتحب تسمع الكلام الجميل الرومانسى بيحبوا بعض ويلا ربنا يسهل للكل
[i]


[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
معتز قطب الرجال
 
 


عدد المساهمات : 687
تاريخ التسجيل : 12/09/2011
العمر : 38
الموقع : مستشفي بنها الجامعي .. مقيم بالسعودية

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-09-23, 3:30 pm

اتساءل
كيف يشارك قلبك انسان
وتفضله عن حب الرحمن؟
اللهم اني احبك

ومن احبه الله وضع له القبول في الارض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
معتز قطب الرجال
 
 


عدد المساهمات : 687
تاريخ التسجيل : 12/09/2011
العمر : 38
الموقع : مستشفي بنها الجامعي .. مقيم بالسعودية

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-09-23, 3:33 pm

اذا أحب الله عبدا
نادي جبريل
وقال:
اني أحب عبدي فلان
فينادي جبريل في الملائكة
ان الله عز وجل يحب عبده
فأحبوه
ثم يوضع له القبول في الارض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ana wbs
 
 


عدد المساهمات : 400
تاريخ التسجيل : 28/05/2011
العمر : 25
الموقع : دمياط

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-09-23, 4:38 pm

لا تعليق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسلام منصور محمد مصطفى
 
 


عدد المساهمات : 2859
تاريخ التسجيل : 07/04/2010
العمر : 26
الموقع : اسيوط

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-09-25, 3:27 pm

اكيد ان حب الله كل حاجة فى الدنبا والاخرة بس بردو الانسان اكيد هيحب مراته وحببته حب الله فى المقام الاول [i]


[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
katkota 4 ever
 
 


عدد المساهمات : 146
تاريخ التسجيل : 14/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-09-25, 9:23 pm

لاااااا
حب مراته ماشى
بس حب حبيبته ؟
لااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
garhelhabib
 
 


عدد المساهمات : 796
تاريخ التسجيل : 13/07/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-09-25, 9:30 pm

طيب انا معاكي يحب مراته ماشي
بس يعني اللي خاطب دلوقتي ميحبش خطيبته مهو اسمها حبيبته
وبعد كده فتره الخطوبه اتعملت عشان التعارف والتةافق وبعد كده احنا قلوب
بشر مش ملائكه يعني قلوبنا غصب عننا بتحب
اذا كان الحيوان بيحب يبقي الانسان ايه
جميله قوي مواضيعك تسلم ايدك بجد


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اعشق شخصا ! لا استطيع ان اكتب عنه لمااااذا ؟؟؟

ببساطه لان حروف الكون لاتكفيه

فليتني اجد سوا كلمه احبك حتي اهديه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
katkota 4 ever
 
 


عدد المساهمات : 146
تاريخ التسجيل : 14/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-09-25, 10:59 pm

تسلمى يا جرح
انا اخد معنى كلامك اللى هو الحب فى الجامعات وهكذا

واكيد طبعا فتره الخطوبه اتعملت عشان التعارف

بس برده ممكن نخلى الخطوبه فى حب الله
بمعنى ان اه نتعرف على بعض ومننساش ربنا فى اى حاجه بنعملها عشان مش نقع فى اى غلط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
معتز قطب الرجال
 
 


عدد المساهمات : 687
تاريخ التسجيل : 12/09/2011
العمر : 38
الموقع : مستشفي بنها الجامعي .. مقيم بالسعودية

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-09-26, 4:37 am

..................................................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اسلام منصور محمد مصطفى
 
 


عدد المساهمات : 2859
تاريخ التسجيل : 07/04/2010
العمر : 26
الموقع : اسيوط

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-09-26, 6:34 pm

لا طبعا الحب فى الجامعة ده مش حب اما يكون الخطوبة والاب والام عارفين خلاص انتى مش بتعملى حاجة غلط والحب مش عيب بس بالاحترام [i]


[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عوض المهدى
 
 


عدد المساهمات : 1826
تاريخ التسجيل : 05/09/2010
العمر : 29
الموقع : الفيـــوم

مُساهمةموضوع: رد: خلى حياتك لله وبس    2011-10-15, 1:21 pm

اقتباس :


حسي بيه لما يناديكي كل صلاة
عايزك تقوميله تقابليه
و تبصيله و تتجهي ليه
حد مش هامه اذا كنتي طويلة ولا قصيرة تخينة ولا رفيعة غنية ولا فقيرة بيضة ولا سودة حلوة ولا وحشة
مش هامه بس غير قلبك واللي جواه
ها؟
هتلاقي حد من اللي بتكتبيلهم دول يبصلك كده؟؟

كلام جميل جدا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

معمـــل المهــدى للتحاليل الطبية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/pages/%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%A7%D9
 
خلى حياتك لله وبس
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
المعهد الفنى الصحى :: المنتدى العام :: القسم العام-
انتقل الى: