المعهد الفنى الصحى
منتدى المعهد الفنى الصحى
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة

المعهد الفنى الصحى
منتدى المعهد الفنى الصحى
اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم
منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بك أجمل ترحيب
ونتمنى لك وقتاً سعيداً مليئاً بالحب كما يحبه الله ويرضاه
فأهلاً بك في هذا المنتدى المبارك إن شاء الله
ونرجوا أن تفيد وتستفيد منا
وشكراً لتعطيرك المنتدى بباقتك الرائعة من مشاركات مستقبلية
لك منا أجمل المنى وأزكى التحيات والمحبة

المعهد الفنى الصحى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

المعهد الفنى الصحىدخول

فين طلاب معهد طنطا ياريت كله يخش ويسجل مروره؟

power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد
loda.soft
zain_el_din
توتة
hany elfayoumy
mohammed_ali9505
baghagho
AHMEDNASSAR
سمسمه الكفراوى
اسلام محمد
neset_ansak2010
amrnassar9999
amany samir
احمد ابوموته
Uoroo
18 مشترك

descriptionمعهد - فين طلاب معهد طنطا ياريت كله يخش ويسجل مروره؟ - صفحة 2 Emptyرد: فين طلاب معهد طنطا ياريت كله يخش ويسجل مروره؟

more_horiz
2007
ياجماعه ممكن حد يسال عن الشهاده الكرتون لدفعة 2007
انا متخرج دور يونيو 2007
بتقدير عام جيد جدا وبشرى للجميع او بمعنى اصح قسم الخمات الطبيه النصر قريب وحقنا كبير وقريب جدا هانخد كل حقوقنا ورب ضاره نافعه
انا بقول ورب نافعة ضارهاى على الحكومه حاجه كانو عايزين يستنفعوا بيها هاتيجى ان شاء الله على دماغهم اخوكم احمد
والهير بادم الصغير

descriptionمعهد - فين طلاب معهد طنطا ياريت كله يخش ويسجل مروره؟ - صفحة 2 Emptyرد: فين طلاب معهد طنطا ياريت كله يخش ويسجل مروره؟

more_horiz
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ممكن اطلب طلب من اعضاء الموقع الجميل دة .... لو اى حد يصور شوية صور للمعهد ويحطها على الموقع دة لانى بجد كنت واحد من طلابية وحاليا انا فى السعودية فاياريت لو تتكرمو وتصورولى المعهد علشان افتكر الذكريات الجميلة دى وبجد هبقى شاكر ليكم الخدمة دى ....

more_horiz
اهلين يا شباب انا سجلت اليوم أنا زميل معاكوا فى المعهد شعبه اسنان الفرقه الأولى بالمعهد الفنى الصحى بطنطا كيف الحال

more_horiz
احب اشكر مشرفين المنتدي لان المنتدي فعلا جامد
انا هاني الفيومي شعبة معامل الفرقة الثانية
تاريخ ميلادي 5-1-1991 وايميلي chero_boy2000@yahoo.com
facebook group -- tanta health technical institute لاي شخص يحب يشارك

more_horiz
هااى انا كنت فى معهد طنطا شعبة اشعة ولسة مخلصة السنة الى فاتت يعنى الدفعة الاخيرة دى ياريت لو حد يعرف حاجة عن التكليف يقول ميرسى

more_horiz
بسم الله
اسمي زين
في الدنيا من سنين
وانا هنا عضو جديد

more_horiz
منورين يا جماعة

انا خالد معاكم

فى اولى اشعة

==

more_horiz
ياجماعة لية النتيجة مش بتبان على الموقع المفروض تبقى موجودة انا عضو جديد اهلا بكل الموجودين

more_horiz
عايز أعرف أيهما أفضل

- معهد فني تمريض طنطا
أم
- معهد فني صحي طنطا

من حيث ::-

- السكن ف المدينة الجامعية
- نظام الدراسة
- الدراسة التكميلية بعد المعهد

more_horiz
السلام عليكم
ارحب بجميع الاعضاءالكرام
انا اميرة فى سنه اولى شعبه اشعه
نفسى اجد حد فى هذه الشعبه
[center]

more_horiz
.

more_horiz
اهلا وسهلا بيكم جميعـــا
ان شاء الله نتيجة الفرقة التانية اول شهر اغسطس

ولو حابين تتابعوا اخبار المعهد اول باول وكمان تشوفوا صور للمعهد

تابعونا على جروب المعهد

www.facebook.com/groups/se7i.tanta/

اخوكم خالد فنى اشعه
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد