المعهد الفنى الصحىدخول

منتدى المعهد الفنى الصحى |اشعة|معمل تحاليل|احصاء|صيانة|اسعاف|

منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بجميع الأعضاء فى غرفة الدردشة

لو عندك مشكله فى التكليف اتفضل معانا

descriptionحصرىرد: لو عندك مشكله فى التكليف اتفضل معانا

more_horiz
بالنسبه للكشف الطبى يا هدير فيه استمارة كشف طبى بتشتريها من اللجنه الطبيه ب13 جنيه وبعدين بتاخديها مع باقى الورق لمديرية الصحه بالمحافظه فى قسم التعيينات بياخد منك الورق لازم يكون كامل وبعدين بيعطيك استمارة الكشف وعليها صوره شخصيه ليكى وتخديها مره أخرى للجنه الطبيه بالمحافظه للكشف عليكى المكان اللى اشتريتى منه الاستماره وعلى فكره الكشف هيكلفك حوالى 130جنيه لأنك بتكشفى كوشفات كتيره وبيقولى ليكى هاتى طابع مثلا ب40جنيه وحاجات تانى لما تروحى هناك هتعرفيها لكن لازم تاخدى فلوس معاكى ونسيت أقولك على حاجه مهمه استمارة الكشف الطبى عليها رقم تليفون من تحت اسمه الخط الساخن هتتصلى بالرقم ده وهتعطيه اسمك ورقم البطاقه ويقولك على موعد كشفك الطبى اليوم والساعه

more_horiz
احمد الخطيب كتب:
شكرا جدا جدا لكى يا سندريلا على هذه الافاده وبنرحب بكى لانضمامك فى المنتدى ونتمنى منكى المزيد من المشاركات وياريت لو عرفتى أى جديد تضيفيه هنا علشان الكل يستفيد ولكى جزيل الشكر

لاشكر على واجب تجاة هذا المنتدى الذى استفت منة الكثير وانا سعيدة بوجودى فى هذا المنتدى واكيد اى جديد هضيفه ان شاء الله

more_horiz
احمد الخطيب كتب:
بالنسبه للكشف الطبى يا هدير فيه استمارة كشف طبى بتشتريها من اللجنه الطبيه ب13 جنيه وبعدين بتاخديها مع باقى الورق لمديرية الصحه بالمحافظه فى قسم التعيينات بياخد منك الورق لازم يكون كامل وبعدين بيعطيك استمارة الكشف وعليها صوره شخصيه ليكى وتخديها مره أخرى للجنه الطبيه بالمحافظه للكشف عليكى المكان اللى اشتريتى منه الاستماره وعلى فكره الكشف هيكلفك حوالى 130جنيه لأنك بتكشفى كوشفات كتيره وبيقولى ليكى هاتى طابع مثلا ب40جنيه وحاجات تانى لما تروحى هناك هتعرفيها لكن لازم تاخدى فلوس معاكى ونسيت أقولك على حاجه مهمه استمارة الكشف الطبى عليها رقم تليفون من تحت اسمه الخط الساخن هتتصلى بالرقم ده وهتعطيه اسمك ورقم البطاقه ويقولك على موعد كشفك الطبى اليوم والساعه

السلام عليكم يا شباب

طيب انا هستلم الشغل بتاعى فى دهب وانا من المنصورة الكشف الطبى دها هعمله فى المحافظه الا انا تابع ليه ولا فى مدرية الصحه بجنوب سيناء .

more_horiz
ايوه فعلا اللي عامل تظلم يستني النتيجه ولا عادي يخلص ورق الشغل عادي ولا الورق بيكون في حاجات تبع المكان اللي الواحد فيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

more_horiz
انا كنت فى مديريه الصحه فى طنطا ال هى فى محافظتى قالولى مفيش اى حاجه هتتعمل الالما يجيلكو الجواب ................... واتصلت بالوزاره الكشف هيتعمل على حسب الاداره المكلفه عليها هما هيوزعوكى وهيقلولك تروحى الكشف فى انهى مسشفى او تامين صحى ..........وبالنسبه للمتظلمين هيستنو لما النتيجه تظهر ...........وكلام ان الجواب الاسبوع الجاى فى اوله والله اعلى واعلم

more_horiz
شكرا يا هدير على هذه المعلومات لكن انا فى ناس زمايلى قدموا الورق وعملوا الكشف الطبى وانتهوا منه و منتظرين الجواب فقط وانا لولا موضوع التجنيد كنت قدمتى ورقى وعملت الكشف الطبى وزميل لى قال لى تفاصيل الكشف التى اوضحتها من قبل

more_horiz
مش عارفه يا أحمد بجد بس ده ال سمعته منهم

more_horiz
hadeer ebrahim كتب:
انا كنت فى مديريه الصحه فى طنطا ال هى فى محافظتى قالولى مفيش اى حاجه هتتعمل الالما يجيلكو الجواب ................... واتصلت بالوزاره الكشف هيتعمل على حسب الاداره المكلفه عليها هما هيوزعوكى وهيقلولك تروحى الكشف فى انهى مسشفى او تامين صحى ..........وبالنسبه للمتظلمين هيستنو لما النتيجه تظهر ...........وكلام ان الجواب الاسبوع الجاى فى اوله والله اعلى واعلم

شكراااا هدير على المجهود الرائع

more_horiz
عــــــــــاجـــل: تم غلق باب التظلمات نتمنى ان يكون لاأحد ترك هذه الفرصه كما نتمنى من الله أن يحقق لكل من تقدم لباب التظلمات رغبته فى المكان الذى كان يريد أن يأتيه وسوف تعلن نتيجة التظلمات خلال شهر على الاكثر من تاريخ اغلاق باب التظلمات وفور ظهورها سوف يتم الاعلان عنها هنا ان شاء الله والله الموفق والمستعان

more_horiz
فيه مشكله لمن حاليا بيجهز ورق للتجنيد وباقى على ميعاد الكشف الطبى للتجنيد أقل من شهر لايستطيع أن يخرج موقف من التجنيد وبالتالى لايستطيع أن يستلم العمل فهل أحد عنده حل لهذه المشكله!!!!!!

more_horiz
الشكر لله يا غاوى مشاكل ...............وان شاء الله ياأحمد يكون للمشكله حل

more_horiz
تذهب اللى التجنديد وتجيب ورقه منهم تثبت انك فى التجنيد فى ناس كتير صحابى عملتها انت قلهم على الموضوع وهما هيطلعولك الورقه دى

more_horiz
حد يعرف حاجه عن الجواب الميعاد كان النهارده

more_horiz
شكرا يا محمود على الرد لكن ازاى هيعطونى ورقه تثبت انى فى التجنيد وانا لسه ما عملتش الكشف الطبى للتجنيد ومعرفتش هل سوف اصبح مجند أم هاخد تأجيل والصراحه فى ناس ذهبت للتجنيد وقالوا ليهم لايوجد حل غير بعد ما تعمل كشف طبى للتجنيد وفى الحاله دى يطلعلك موقف من التجنيد تقدموا للوظيفه لو تعرف حل فى هذه الحاله اتفضل اعرضه ولك جزيل الشكر

more_horiz
يا هدير دى حاجه اتعودنا عليها من وزارة الصحه انك لولا تنسى الحاجه لولا تيجى

more_horiz
لكن فيه أخبار ان الجوابات هتكون فى الوزاره خلال الاسبوع القادم وفى الوزاره بيقولوا لينا تابعونا بالتليفون وربنا يسهل ان شاء الله

more_horiz
واتصلت بيهم قالو خلال الاسبوعين القادمين هههههههههه يعنى بيدونى تفاؤل جامد ومن الاخر هيمطولو فينا لحد يوم5/23

more_horiz
والله يا هدير براحتهم لو نفد الصبر عندنا هنشترى كمية صبر تانى علشان نتحمل وصول الجوابات

more_horiz
انا انهارده اتصلت وقالولى الجوابات فعلا فى الاداره بس مش كل الاقسام فى اربعه اقسام بس اللى وصلت جواباتهم وباقى الجوابات يوم الاثنين اللى الخميس كلام اكيد

more_horiz
شكرا جدا لك يا محمود على اعلانك هذا الخبر ويارب يكون أكيد وياريت تقولنا الأقسام اللى جواباتهم وصلت حاليا وهل وصلت فى محافظات معينه ولا جميع المحافظات؟؟!!!!!! ولك جزيل الشكر

more_horiz
عـــــــــاجــل : على الحميع الاتصال بمديرية الصحه بالمحافظه والسؤال عن وجود جوابات التعيينات الخاصه بشعبته وان كانت وصلت يستلمه وان لم تكن وصلت لا يقلق ان شاء الله خلال الاسبوع القادم كل الجوابات هتكون وصلت بإذن الله

more_horiz
[b]انا المتأكد منه من كلامهم انى الجوابات خلال الاسبوع القادم كل الجوابات هتتوزع انشاء الله اما الاقسام اللى خلصت جواباتهم بيقولو انى جارى توزيعهم على المحافظان والافسام التانيه هتظهر يوم الاحد الى الخميس ومقلوليشى على الاقسام والله الموفق

more_horiz
وانشاء الله الخبر الاكيد هجبهلكم بكرا بلدليل انشاء الله

more_horiz
محمود حازم كتب:
وانشاء الله الخبر الاكيد هجبهلكم بكرا بلدليل انشاء الله

اى جديد عن جوابات التكليف يا محمود ياريت تعرفنا بيه وليك كل الشكر يا غالى على المجهود الجميل الا بتقوم بيه

انا من المنصوره وعاوز اتاكد ان الجوابات فى الوزاره عشان مروحش القاهره وارجع تانى

شكرا لكل عضو فى المنتدى

بالتوفيق للجميع

more_horiz
حاضر يااغاوى انا انشاء الله هروح الاداره السبت وهسأل وهجبلكم الاكيده انشاء الله وليا ناس تسعدنى هناك والله المستعان