المعهد الفنى الصحىدخول

منتدى المعهد الفنى الصحى |اشعة|معمل تحاليل|احصاء|صيانة|اسعاف|

منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بجميع الأعضاء فى غرفة الدردشة

لو عندك مشكله فى التكليف اتفضل معانا

descriptionحصرىرد: لو عندك مشكله فى التكليف اتفضل معانا

more_horiz
ياجماعة ردو عليا لو كدة يبقى انتم موافقين على التكليف بس انا عامةً هروح بكرة انا وبنات بنى سويف للتظلم امام وزارة الصحة

more_horiz
[color=blue]ولاء وOty مش عايزكم تقلقوا لكل مشكله حل انا كنت باعرف واحد كان من اسيوط وجاله فى التكليف الغردقه عمل تظلم وجاله اسيوط ويا أخت ولاء مش عايزك توترى بس انا عايزكم تهدوا وتنتظروا فتح باب التظلمات يتم فتح باب قبول التظلمات من حركة التكليف لمدة 15 يوم من تاريخ اعلان الحركه ولسه لم يعلن عن فتح باب التظلمات اول ما يفتح هنخبركم هنا ام بخصوص الاعتصام انا مش معاكى يا ولاء لآن احنا عايزين الاستقرار للبلد علشان خايفين على البلد دى وانا متأكد ان شاء الله ان التقدم للتظلم هيرجعكم لما تريدوه أو ممكن تعملوا بدل مع أى حد ان شاء الله ربنا معاكم ومبــــــــــروك على التكــــــــــــليف[/color]

more_horiz
عــــاجـــــل ياريت يا جماعه اللى عايز يعمل بدل مع حد يتفضل هنا

more_horiz
يا أخت ولاء مش عايزك تتبعى كلام مديرية بنى سويف ان بأكدلك ان التظلم هيجيب معاكى نتيجه ان شاء الله وكل اللى زيك ان شاء الله وان شاء الله ممكن يكون حد من الاسكندريه وجاله بنى سويف تعملى بدل معاه ان شاء الله وياريت كل الاعضاء اللى عندهم حلول يتفضلو يعرضوها ولا يكونوا بخلاء قال رسول الله (ص)( كان الله فى عون العبد ما كان العبد فى عون أخيه )صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم

more_horiz
ميرسى اوى يا احمد على الافاده وياريت اول ما يفتح باب التظلمات تقولنا عشان انا مخنوقه جدا من الى حاصل ده

more_horiz
لأ انا مش عايزك تتخنقى نهائي لأن الموضوع سهل ان شاء الله وان شاء التقدم للتظلم سهل وربنا يوفقنا جميعا الى ما يحبه ويرضاه

more_horiz
يعنى فيه امل اروح المكان اللى انا عاوزاه

more_horiz
طبعا اكيد ان شاء الله علشان مشكلتك دى ما تبقاش نكته!!!!!!!!!!!

more_horiz
هههههههههههه اصلى بجد اتصدمت اول ما عرفت
ماكنتش عامله حساب ان ده ممكن يحصل
يالا قدر الله وما شاء فعل بس يااااارب التظلم يجيب نتيجه
وميرسى اوى لاهتمامك وما تنساش اول ما يفتح باب التظلمات تقولى

more_horiz
الحمد لله انك ارتحتى نفسيا عما كان قبل بس ياريت كل يوم تدخلى على موقع النتيجه هيعرضوا ميعاد التقدم لباب التظلمات وانا مهتم بالموضوع واول ما يفتح ان شاء الله هتلاقى الخبر هنا بس بقلك بحيث لو انتي عرفتى انتى قبلى تضيفى انتى الخبر

more_horiz
اة يعنى ياجماعة لما نروح بكرة ونسال فى الوزارة علشان انا اللى غايزنى ان فى بنات جايبة اقل منى وجت محافظتها يعنى دة يرضيك يا استاذ احمد ومفهاش حاجة يعنى لو رحنا نسال بس ونحاول نعدل التكليف مش هنخسر حاجة ياريت ترد عليا

more_horiz
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

ياجماعه احنا ممكن نساعد بعض كل واحد صيانه اجهزه يكتب تكليفه جه فين
وبعد نعمل تظلم بدل ال يكون فى مكان معين وهو مش عاوزه وزميله فى البلد وعاوز المكان د ا يعملو بدل والتظلم مضمون انه يتقبل Cool

more_horiz
انا موفقاكى على الكلام دة وياريت اى حد جالة التكليف خارج المحافظة بتاعتة يكتبها هنا وياريت مش صيانة اجهزة بس يكون كمان شعبة تمريض

more_horiz
ياجماعه احنا ريحين بكره ذي ماقلت في الاول واللي عايز يروح هنتقابل في وزاره الصحه ومش هنمشي من هناك الا لما يعدلوا التكليف لاني حاسه بالظلم انا وزميلي من النتيجه التكليف لان في بنات اقل من ننا وجيلهم في المركز والاحساس بظلم وحش اوي وحنا في شعبه عاليه كمان ومفيش واحده جيله التعين في مكان كويس

more_horiz
يا ولاء مشكلتك دى اتكررت كتير وبتنتهى عن طريق التقدم لباب التظلمات ولو حاسه ان ذهابك للوزاره هيجيب فايده اذهبى لكن انا والله عازرك لآنى حاسس بالظلم اللى انتى فيه لكن فى الوزاره هيقوليلك انتظرى فتح باب التظلمات وبارحب جدا بهدير وباقتراحها وياريت يكون فيه استجابه من الاعضاء وانا حاسس يا هدير انك درستى سنه فى معهد اسيوط ياريت تردى عليا

more_horiz
باريت يا جماعه الكل يدخل على موقع النتيجه ويــــشـــوف الحدود الدنيا الخاصه بشعبته للجهات الاساسيه والخارجيه لازم الكل يدخل ويشوف الموضوع ده مهم جدا يا جماعه وهيفيدكم كتير وربنا يوفقنا جميعا

more_horiz
صح يا احمد درست سنه اولى عرفت ازاى ؟

more_horiz
صباح الخير على كل اعضاء المنتدى
انا جالى مكان كويس وانا عوزاه بس المشكله انه فى مصر وانا من طنطا ال راغب فى التبديل اوك المكان ( جامعه طب اسنان ازهر بنات )

more_horiz
انا كنت متأكد من كده لآنى كنت معاكى فى قسم صيانه وكمان صحبتك شيرين واحنا افتقدناك يا هدير فى سنه تانيه

more_horiz
يا هدير هو انتى عايزه تستلمى فى الجهات الخارجيه ولا ايه؟

more_horiz
اة ومالها الجهات الخارجيه؟

more_horiz
يارب يخليك يارب يا احمد بس انت مين ؟وانا اسفه مش فاكره اسامى

more_horiz
[color=blue]المشكله فيها ان هتكون انتداب [/color]

more_horiz
مفيش حد قالى على موضوع الانتداب ده ممكن توضح الا نتداب

more_horiz
انا احمد سيد زكى بس انتى يمكن مش هتقدرى تفتكرينى لآنى ان مكلمتكيش قبل كده فى المعهد لكن ممكن تكون تعرفى حنان ومحمود الشرقاوى