المعهد الفنى الصحىدخول

منتدى المعهد الفنى الصحى |اشعة|معمل تحاليل|احصاء|صيانة|اسعاف|

منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بجميع الأعضاء فى غرفة الدردشة

لو عندك مشكله فى التكليف اتفضل معانا

descriptionحصرىلو عندك مشكله فى التكليف اتفضل معانا

more_horiz
ان شاء اله لما تبان النتيجه طبعا بتظهر مشاكل مثل ان يجيلك فى التكليف مكان مش ممكن تتوقع انه يجيلك مثلا مكان انت لاتريده اتفضل اعرض ما يقلقق هنا واى عضو يعرف حل لمشكلتك هيوصلهولك ان شاء الله

descriptionحصرىرد: لو عندك مشكله فى التكليف اتفضل معانا

more_horiz
لا تقلقوا من أى شئ ان شاء الله النتيجه اوشكت أن تبان لكن القضيه تحتاج الى صبر وان شاء الله على أول شهر 5 هنكون مستلمين عملنا بس من فضلكم قولو اامــــــــــيــــــن

more_horiz
التظلمات من حركة التكليف

مادة (5) : يتم فتح باب قبول التظلمات من حركة التكليف لمدة 15 يوم من تاريخ
إعلان الحركة وذلك للنظر في تعديل التكليف في الحالات الاتية :-
1-عدم حصول الخريج على الرغبة التى أبداها في ظل سماح الاحتياجات والمجموع 0
2-الحالات الاجتماعية الخاصة التى تتعلق بالاستقرار العائلى للمتزوجات بناء على ما تحدده لجنة التكليف 0
3-الحالات الصحية للخريج التى تقرها لجنة التكليف والمؤيدة بقرار من القومسيون الطبى العام 0
ويجب ان تعلن نتيجة التظلمات خلال شهر على الاكثر من تاريخ اغلاق باب التطلمات

more_horiz
الأوراق المطلوبة لأستلام العمل ( مسوغات التعيين )
تقدم هذه المسوغات إلي جهة التكليف التي تم التوزيع عليها ( المديريات و الإدارات الصحية ) 0
مايفيد الحصول علي درجة المؤهل .
ترخيص مزاولة المهنة و يمكن الحصول عليه من الإدارة العامة للتراخيص الطبية بديوان عام الوزارة .
شهادة الميلاد أو مستخرج رسمي منها .
إقـــــرار الذمـــة المـــالــية و يمكن الحصـــول عليه من مكـاتب البريد المخــتلفة.
صورة ضوئية من ( بطاقة الرقم القومي )
شهادة بالموقف من التجنيد بالنسبة للذكور .
عدد 6 صور فوتوغرافية مقاس 4 × 6 .
صحيفة الحالة الجنائية موضح بها تقديمهـا لجــهة التكليف سواء كانت داخل وحــدات الوزارة أو خارجها .
الاستمارة 103 ع . ح بمدة الخدمة السابقة معتمدة من شاهدين و مختومة بخاتم شعار الدولة من جهة العمل و يمكن الحصول علي تلك الاستمارة من أقسام شئون العاملين بجهة التكليف 0
الأستمارة 105 تأمين و معاشات و يمكن الحصول عليها من أقسام شئون العاملين بجهة التكليف .

more_horiz
موقف المكلفين من التجنيد
الخريج المكلف الذي يتم تجنيده قبل إستلام العمل عليه التقدم بما يفيد تجنيده للجهة التي كلف عليها لحفظ وظيفته 0

more_horiz
كلام جميل بس لما لما نعرف نتيجه التعيين

more_horiz
خلينا نعمل حاجه تصبرنا على موضوع التعيين كمان الموضوع ده مهم جدا لأن بنسمح لأى حد خايف من حاجه فى التكليف أو قلقان من حاجه يتفضل يعرضها ونتناقش فيها

more_horiz
عزيزي الفني الصحي

بعد انتظار طويل وبفضل جهودنا سويا ننبه عنايه الساده الفنيين الصحيين بمصر ببدء الافتتاح التجريبي لموقع الفنيين الصحيين بمصر اول موقع للفنيين الصحيين خريجي المعاهد الفنيه الصحيه بمصر يوم الثلاثاء الموافق 15-3-2011 وذلك في اطار البث التجريبي لحين الافتتاح الرسمي للموقع وسيتم الاعلان عن لينك الموقع علي موقع فنيو الاشعه بمصر وكذا جروباتنا علي الفيس بوك الموقع تحت رعايه واشراف اداره موقع فنيو الاشعه بمصر

www.htiegypt.ucoz.com

انتظرونا قريبا جدا

more_horiz
اانا عندي مشكله وخايف لاكون مسجلتش رغباتي وهي اني دخلت وسجلت رغباتي كامله وظهرت لي صفحه الطبع بس انا لغيت امر الطبع ومطبعطش وقبل قفل باب الرغبات بيوم دخلت تاني دخلني علي تسجيل رغباتي من جديد بالرغم ان في ناس لما تدخل تاني يفتح لها صفحه الطبع مباشره اللي هي سجلتها وانا مش عارف انا الوقتي سجلت ولا ايه ياريت لو حد يعرف حاجه يطمني

more_horiz
لا تقلق يا ميدو لآن اهم حاجه ان ظهر ليك امر الطبع لآن ده يدل انك ضغط على حفظ لآن امر الطبع لايظهر إلا لما تكون رغباتك اتحفظت وان الايصال ظهر اللى فيه اسمك ومجموعك وتاريخ التسجيل ووقت التسجيل لكن المفروض انك لو مش هتطبع كنت حفظت الصفحه على الكومبيوتر لانك لازم تبقى عارف الرغبات وترتيبها لآن لو جالك مكان انت لاتريده وكان مكان اخر يسبق هذا المكان انت تريده ومجموعك يسمح تستطيع ان تتظلم عند فتح باب التظلمات عاى كل الاحوال لا تقلق وان شاء الله يجيلك المكان الذى تريده مباشرة والله ولى التوفيق

more_horiz
الف شكر ياباشا

more_horiz
مشكورررررررررررررررررررررررررررررررر

على المجهود والمعلومات

اهى حاجة نتسلى فيها عبقال مايظهر التكليف

لو عندك مشكله فى التكليف اتفضل معانا  Alfaris_net_1298848768

more_horiz
لا شكر على واجب ويارب تكون اطمنت وده واجب على كل عضو ان نتفاعل مع بعض ويساعد كل منا الآخر واتمنى لك مزيد من المشاركات الفعاله فى المنتدى

more_horiz
انا عندى مشكله واكيد عند الكل ان نتيجة (التـــــــــــكــــــــلـــــــــــيـــــــف) لم تظهر حتى الآن ؟؟

فهل من أحد يحل هذه المشكله ؟؟!!!!

more_horiz
نطالب بوجود موظف من الوزاره يتواصل معانا فى المنتدى ويساعدنا فى الحاجات التى نحن لا نعلمها الصراحه باتمنى الكلام ده يتحقق لآنه غير مستحيل لان الموظف كان يعرفنا دلوقتى اخر اخبار التكليف وهنتعين ولا لأ ....وما هى القرارت الجديده فى الوزاره ..... ويوفر علينا اتصالات ومشاوير رايح جاى

more_horiz
الحمد لله على ظهور النتيجه وأتمنى من الله ان يكون الجميع جاءه المكان الذى يريده والف مليون مبروك للجميع

more_horiz
يــــــــــــارب ما يـــــــــكـــــــــون عـــــــــــــنـد احــــــــــــــــد مـــــــــشكــــــلـــه فى نتـــــــــيجة التـــــكـــلــــيـــف

وعبقال ما نستلم العمل ان شاء الله ونكون سعداء ولا يكون احد مننا حزين ابدا ان شاء الله

more_horiz
يا ريت اللى عنده مشكله يتفضل يعرضها هنا

more_horiz
اناااااااااااااا
عندى مشكله عويصه جدا جدا

more_horiz
التكليف جانى فى قنا وانا اصلا من اسوان ومش عارفه اعمل ايه بليييييييييييييييييييييييز ساعدنى وقولى ايه اللى ممكن اعمله بليييييييييز

more_horiz
ادعو الى اعتصام غداً الاربعاء 20\4\2011 للتظلم على نتيجة التكليف ارجو منكم الرد وتعديل التكليف

more_horiz
يا جماعة ارجو الرد منكم

more_horiz
ياجماعة انا تعبانة علشان انا من بنى سويف وجالى التكليف فى الاسكندرية ودة مش هينفع وردو عليا بليييييييز

more_horiz
وليه الاعتصام احنا نعمل تظلم وانشاء الله يجيلنا مكان ما احنا عايزين
بش المشكله اننا هنعمل التظلم ازاى وامتى

more_horiz
انا رحت المدرية اللى فى بنى سويف قالولى مش هيعمل حاجة التظلم ولازم نعدل التكليف من القاهرة قبل ما يجى جواب التعيين