المعهد الفنى الصحىدخول

منتدى المعهد الفنى الصحى |اشعة|معمل تحاليل|احصاء|صيانة|اسعاف|

منتدى المعهد الفنى الصحى يرحب بجميع الأعضاء فى غرفة الدردشة

ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
ههههههههههههه ممكن واحد شويمة

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
محشش قطع رأس أخوه وهو نايم...وقعد يضحك ويقول: هيتجنن لما يصحى الصبح وميلقهاش !! ...............

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
واحد غبي جاله عقد عمل فى الكويت، يوم السفر قاعد فى المطار فالمذيع الداخلى بيقول : "على ركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول"، "النداء الاخيرلركاب الرحله 770 المتوجهه الى الكويت التواجد بصاله الدخول." فموظف المطار بيقوله "رحله الكويت هتطلع يا أستاذ" ، فيرد عليه ويقوله : "يا عم دول طالعين رحله .. اناطالع شغل."...........هههههههههههه

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
زعيم سياسي في بلد متخلف، اقترح عليه أحد الحاشية اقتراحاًفقال : لماذا لا نسعى الى ان تستعمرنا دولة كبرى مثلأمريكا فتقيم لناالمصانع والطرق والمطارات والمستشفيات ثم نطردهم فيما بعد ؟فأجب الزعيم : وكيف نجعلهم يأتون لاستعمارنا؟فرد عليه : لدينا طائرتين نرسلهما في غارة على أمريكافتغضب أمريكا وتأتي لاستعمارنافرد الزعيم : واذا تمكنت الطائرتين من هزيمة أمريكا .. ماذا نفعل؟

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
ههههههه والله نكت جميلة بجد[i]


[ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!! - صفحة 4 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
بيقولك فيه واحد بلدياتنا اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على..........

أ) الشجرة ب) البقرة

ج) الصفراء د) الحمراء


فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة . ما نسأل الجمهور،
فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،
فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة
والجواب الثاني البقرة.
فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .
طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --)
راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.
فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي
فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:
عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
[i]


[ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!! - صفحة 4 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
كان في بقرة انتحرت ليييييييش؟؟؟
مقهورة من حليب النيدو
[i]


[ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!! - صفحة 4 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
واحد صعيدى قابل واحدة اجنبية سألها:
انت منين؟
جاوبته::وااات What?
انبخع ورد عليها أجدع ناس الوتاوتة دول!

[i]


[ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!! - صفحة 4 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت


descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz

مرة واحد مسطول قال لواحد مسطول تانى هو العمود ده منور قاله معرفش أصلى مش من المنطقة


descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz

مرة واحد حشاش لما قبض مرتبة راح البيت وقعد يقسم المرتب 100 ايجار
– 100 مصروف بيت –200 حشيش
وفجأة .. وهو قاعد سمع خبط على الباب فقال مين رد علية اللى برة قالوه بوليس.. فراح مقطع ال200 جنية بتوع الحشيش

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz

محشش وقف عند بقاله سأل خويه وش تبي؟قال اي شي .جاب لنفسه عصير ولخويه برايه

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
محشش ركب تاكسي وقاله: ودني بعيد عن الارض.

اخذه التاكسي ورماه في الصحراء وكان الحشاش نايم ويوم صحا شاف واحد يزحف وقال له الرجل: انا تعبان من الشمس

فقال الحشاش: تشرفنا... انا أحمد من الارض

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
شحات حاطط قدامه طبقين بيلم فيهم فلوس
سأله واحد: مش مكفيك طبق واحد؟
.
.
.
رد الشحات: انا شفت الشغل ماشي تمام قلت افتح فرع ثاني
[i]


[ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!! - صفحة 4 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
حشاش بيقول للشيخ : لو انا اتزحلقت في المطبخ وغصب عني دخلت في خشمي موية وصباعين كفتة وكراع فرخة وحتتين كنافة , كدا بكون فطرت؟
الشيخ: لا انت ما افطرتش - انت تغديت ياروح امك
[i]


[ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!! - صفحة 4 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
واحد غبي نايم جمب مراته فبتقوله بردانه
قالها اتغطي كويس
قالتله ياراجل لسه بردانه
قالها اتغطي كويس اوي
قالتله يا راجل بقولك بردانه
قالها اتغطي كويس اوي اوي
قالتله انا لما كنت عند ماما كنت اقولها بردانه كانت بتحضني
قالها ده الي ناقص اجيب امك تنام في وسطينا

[i]


[ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!! - صفحة 4 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
قال المعلم للتلاميذ: انتم آمال الغد! أنتم مصابيح المستقبل.
نظر احد الطلاب الى زميله فوجده مستغرقاً بالنوم وقال للاستاذ:
لقد احترق المصباح الذي بجانبي يا استاذ.
[i]


[ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!! - صفحة 4 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
واحد سأل وحده !!!! اديكى حتة شوكولاتة و اقعد على الكرسي جنبك ؟
قالت له : طيب.....!
راح قالها: اديكى علبة شوكولاتة......... و اقرب اكتر؟
قالت له : طيب....!
راح قالها تانى: طيب ايه رأيك....... اجيبلك كنافه........ واحط ايدي على كتفك؟
قالت له: شكلك حتجيبلي السكر قبل ما تبوسني

[i]


[ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!! - صفحة 4 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
ههههههههه بصراحة النكت جميلة جدا يا اسلام

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
شكراااااااااااا والجديد جاى انشاء الله[i]


[ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!! - صفحة 4 Ebq

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
غبي سافر مع ربعه وطول الطريق للمطار وهو يردد
يا ليت جبت التلفزيون
ياليت جبت التلفزيون
ويوم وصل للمطار
قالوا ربعه :
ازعجتنا وشتبي
بالتلفزيون
قال
الجوزات فوقه .

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
مدرس سأل طلاب:
اللي يحس إنه غبي يوقف؟
وقف واحد فقاله المدرس:انت حاس إنك غبي؟
قال:لا بس قلت عيب اخليك واقف بروحك!

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
في محشش أذانيه محروقه!
سألوه ليش إذنك محروقه؟
قال المحشش: كنت أكوي الغترة ورن الجوال ورديت بالمكوى.
قالوا له والثانيه ليش محروقه؟
قال:
إبن الكلب دق مرة ثانيه!!!

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz
صعيدي بيتكلم بالسياسه يقول
كويس ان امريكا اتهمت طالبان
ما اتهمتش المدرسة كلها

descriptionبدون ايقونةرد: ما هى نكتة اليوم ؟؟؟!!!

more_horiz

وحده تقول لزوجها يا ليتني أخذت إبليس ولا أخذتك
قال لا ... ما يجوز أخو ياخذ أخته

صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى